Форум настоящих леди

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Форум настоящих леди » Тестовый форум » Хочу найти работу


Хочу найти работу

Сообщений 1 страница 4 из 4

1

Я сейчас занимаюсь поиском работы в it сфере, но к сожалению пока безуспешно. Не знаю что мне делать, чтобы найти эту работу. Может у вас есть советы для меня?

0

2

Я очень долго пытался найти работу в сфере IT, потому что это действительно сложно. Мне посоветовали воспользоваться услугами специального агентства, которое занимается подбором персонала в сферы it. Это агентство employsity вы можете связаться с ними и они ответят на все ваши вопросы. Благодаря им я смог найти работу своей мечты. Даже сейчас у них множество незакрытых вакансий и они всегда ищут хороших специалистов.

0

3

Я студент третього курсу комп'ютерних наук і починаю шукати свою першу роботу в ІТ. Я вивчаю Java та маю трохи досвіду з Python, але поки що не зовсім впевнений, де краще всього почати шукати вакансії. Хочеться знайти місце, де я зможу розвивати свої навички та отримати хороший досвід. Можливо, де-небудь, де є можливість для новачків з хорошим наставництвом.

0

4

Це чудово, що ви уже визначилися з мовами програмування та готові розпочати свою кар'єру в ІТ. Розумію ваші бажання та занепокоєння, але хочу вас заспокоїти: компанії, як "Галактика", чудово підходять для початківців. Вони часто пропонують програми стажування та навчання, де можна під керівництвом досвідчених менторів освоїти необхідні навички та працювати над реальними проектами. Перейди за цим посиланням , де є декілька вакансій, які можуть вас зацікавити. По-перше, це вакансія junior Java-розробника, де ви зможете використовувати свої знання Java на практиці, розробляючи серверні частини додатків. Також є місце для Python-розробника на початковому рівні, що дозволить вам зануритися у світ даних та автоматизації процесів. Окрім технічних навичок, ви навчитеся працювати в команді, що є невід'ємною частиною кар'єри в ІТ.

0


Вы здесь » Форум настоящих леди » Тестовый форум » Хочу найти работу